Större bilder

Om ni klickar på bilderna så blir dom större, i sin naturliga storlek. Ni får då även alla bilder i ett "bildspel" som ni kan klicka fram och i naturlig storlek.

lördag 6 juni 2015

En tur till Lillö

Tog mig ut och promenerade till Lillö. Jag hade det stora objektivet med mig så jag kunde inte ta några foton på borgen så hela borgen synts, men ett par på avstånd iallafall.
På vägen till Lillö var det en äng full med lupiner, men jag har aldrig sett en röd lupin innan. Är det en mutation eller finns det röda lupiner? Någon som vet?

                                                        Lillö borg som den ser ut idag.

                                             Lillö borg som den sett ut en gång i tiden.

Helge ä. Den flyter lite varstans i Kristianstad med omnejd, man kan knappas missa den om man är i Kristianstad.
                                                   Såg ett par Sädesärlor i en "tuppfight"
                                                 Och den segrande jagar iväg antagonisten.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar