Större bilder

Om ni klickar på bilderna så blir dom större, i sin naturliga storlek. Ni får då även alla bilder i ett "bildspel" som ni kan klicka fram och i naturlig storlek.

onsdag 1 juli 2015

En cykeltur till city, genom tivoliparken - såklart

Tog en skön cykeltur till city, skulle se om dom hade någon ny utställning på museet men det var samma som sist jag var där, men gick runt och hittade en rustning jag inte sett innan där.

                                                                 Härliga Helge å
Tivoliparken har stora ytor och där brukar vara fullt av folk, dom börjar komma nu med det fina vädret.


Som jag sagt innan, man hittar alltid något nytt i tivoliparken som man missat. Här en fin damm med en skulptur.


Påfåglarna har börjat visa sig nu när det är varmt. Fick även en bra närbild av ett par änder som vilade i gräset.

Kristianstads "strög", gatan förbi nya gallerian var folktom, där brukar det vanligtvis krylla av folk.
                                      Torghandeln var inte heller så folktät som vanligt.
Och till sist, besöket på museet som gav mig en bild, en rustning jag missat alla gånger jag varit där.

1 kommentar: