Större bilder

Om ni klickar på bilderna så blir dom större, i sin naturliga storlek. Ni får då även alla bilder i ett "bildspel" som ni kan klicka fram och i naturlig storlek.

lördag 18 juli 2015

Tivoliparkens Påfåglar

Jag tog en cykeltur ner till city var det tänkt, men molnen blev tätare när jag kom till tivoliparken så jag stannade där under alla träden ifall det skulle börja regna.

                          
                                                            Molnen hägrar sig.                                         


Påfåglarna hade hoppat över stängslet och promenerade runt i parken. Idag såg jag att det var tre! påfåglar, aldrig sett innan ändå jag har varit där så många gånger, den tredje var i inhägnaden. Kanske den är ny? Ska försöka att å tag i någon ansvarig och fråga.☻








                        


                             Dom är inte folkskygga precis, den ena gick knappt en meter från mig.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar